Garantie & Klachten

Garantie
Het komt wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het klantenservice formulier in te vullen op onze website. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via https://www.degeschillencommissie.nl/ consumenten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe lang heb ik garantie?
Dit is verschillend per product. Op de pagina van het product staat de eventuele garantie en voorwaarden. Neem gerust contact met ons op wanneer je een specifieke vraag hebt.

Er gaat iets stuk. Wat nu?
Dat is altijd erg vervelend. Vul direct even het klantenservice formulier in welke online staat.

Stel dat ik niet geheel tevreden ben over de dienstverlening. Waar kan ik met mijn klacht terecht?
Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons, wij zullen er dan ook alles aan doen om jou tevreden te maken. Doen wij dit niet, dan kun je dit uiteraard aangeven bij ons, neem hiervoor contact met ons op.